Keresés
Close this search box.

„Vettem egy nagy levegőt és újraterveztem az egész életem” – Pap Sára és a Tejmadár

Becsült olvasási idő: 2 perc
Pap Sárának köszönhetően több népszerű divatmárkát is megismerhettünk Magyarországon, ám most valami egészen másba kezdett: megnyitotta főként madártejekre specializálódott Tejmadár nevű gasztroterét.

 

Szerző: Balogh Edina

hirdetés

Remind

Sára már fiatal kora óta a divat és szépségápolás területén dolgozott. Nem csak a Kazar, de a Palmers, INGLOT, Marina Rinaldi, és a Michal Negrin márkák magyarországi forgalmazása is neki köszönhető. 

„Az első saját cégem 25 éves koromban alapítottam, és azóta is vállalkozó vagyok. Az évek során kitanultam a kereskedelem fortélyait, és lehetőségem nyílt megismerni a franchise működését, hiszen az összes általam behozott nemzetközi brand ebben a formában működik. A franchise nagy előnye többek között, hogy nem kell annyit gondolkodnod, hiszen a termékfejlesztést, a csomagolást, és az üzlet dekorációját is készen kapod. Egy jól kitalált, adott sablonhoz kell mindenben igazodnod. Ugyanakkor, ez a keretrendszer nevezhető a hátrányként is, hiszen az anyacégnél sokszor nem veszik figyelembe a visszajelzéseimet, a saját piaci tapasztalataimat. Ebből kifolyólag egy idő után csalódottnak éreztem magam, amiért nem tudok megfelelni teljes mértékben a magyar vásárlói igényeknek, piaci körülményeknek. Akkoriban fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy lépnem kell.”

De nem csak Sára érezte, úgy, hogy ideje változtatni, a Covid-világjárvány is közbe szólt, és alaposan felborította az üzleti életet is.

„Amikor rájöttem, hogy tulajdonképpen már nem vagyok képes a régi lelkesedéssel végezni a munkám, egyszer csak beütött a Covid. Közel tíz üzletem működött addig országszerte, de még a határon túl, Csehországban is voltak érdekeltségeim. Egyik napról a másikra szinte az összeset be kellett zárni. De, ami még fájóbb, hogy rengeteg dolgozótól is meg kellett válnom. Volt, aki már több mint 10 éve volt a munkatársam, de abban a helyzetben nem tehettem mást, muszáj volt őt is elküldenem. Emellett több márkát is teljesen felszámoltam. Eladtam a Kazart, a Palmers pedig úgy döntött, teljes Közép-Európából kivonul.  A karantén alatt eszméletlen mélyrepülést éltem át, minden tekintetben. Nagyon megviseltek a történtek, lelkileg és testileg is. Rövid időn belül tíz kilót fogytam, a konstans válságmenedzselés teljesen kikészített. Viszont lehetőségem nyílt alaposan átgondolni az életem, és bár óriási közhelynek számít, de igaz a mondás, mely szerint, ha egy ajtót bezárul, bizony kinyílik egy másik.

A totális mélyrepülés után vettem egy nagy levegőt és úgy döntöttem, ideje megvalósítani rég dédelgetett vágyam. Nekiálltam kidolgozni és felépíteni a saját márkámat.

Segítségül hívtam 3 szupernőt, akikkel óriás lendülettel vágtunk bele az ötlet megvalósításába.

Az elképzelésem az volt, hogy a divatot integrálom a vendéglátásba, és olyan gasztroteret szerettem volna létrehozni, ami trendi, divatos, menő egyszerre, és a divatra fogékony embereket szólítja meg gasztronómiai élménnyel fűszerezve.

Gál Gabriella belsőépítész tökéletesen érezte, hogy milyen éttermet is szeretnék. Az üzlet berendezése ennek köszönhetően teljesen eltér, az eddig megszokott hazai helyek hangulatától. Jakus Anitának hála, elkészült a Tejmadár logónk, és a minden részletre kiterjedő marketingterv, az arculati elemektől egészen a social media feladatokig. Fejér Gabriella pedig egyedi ízeink és a menüsorunk megalkotója. Neki köszönhetem, hogy létrejött a vegán madártej és a csak ránk jellemző, egyedi madártejünk receptje is, mely tartalmaz egy titkos összetevőkből megalkotott fűszerkeveréket.” 

Fotó: Máté Balázs

Ha többet szeretnél megtudni Sáráról és a Tejmadárról, olvasd el a teljes interjút a Remind Bookazine első számában!

Tetszett, inspirált? Oszd meg másokkal is!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn