A nőnapra időzített kampány nyitóeseménye a FIAT Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár, melynek az idei évben az Apollo Gallery ad otthont. A program különlegessége, hogy a kampány szereplői és a Menedzserszövetség további női vezetői által felajánlott exkluzív, pre-loved ruhákon és kiegészítőkön túl, hazai tervezők egyedi dizájner darabjait, ékszereket és kiegészítőket is tudnak vásárolni a rendezvény látogatói. A pre-loved darabok teljes bevételével a szervezet az UNICEF Magyarország misszióját támogatja. A Menedzserszövetség a tudatos vásárlásra és a fenntarthatóság szem előtt tartására is szeretné felhívni a figyelmet az eseményen keresztül.
FIAT Charity Fashion Market
A FIAT Charity Fashion Market keretében igazán érdekes és izgalmas pódium-beszélgetésekre is sor kerül, melyek a kampány témáit járják körül. Tehát az érdeklődők nemcsak szép ruhákkal és stílusos kiegészítőkkel térhetnek majd haza, hanem egyedi élményekkel és a női vezetők értékes gondolataival is gazdagodhatnak.
Buday Kollárik Tímea a Menedzserszövetség ügyvezető igazgatója és a program megálmodója így fogalmazott: „2022-ben indítottuk útjára a jótékonysági ruhavásár programunkat, amely azóta is, évről-évre nagy sikernek örvend. Ezzel az eseménnyel nem csak egy támogatandó, jó ügyre szeretnénk a figyelmet ráirányítani, hanem egyben támogatjuk is a fenntartható divatot, a környezettudatosabb vásárlást. Kiemelten fontos a Menedzserszövetség elnöksége és tagjaink számára, hogy tudásunkkal, tapasztalatainkkal segítsük a társadalom fejlődését, támogassuk a jövő nemzedékét. Ahogy a nőnapi kampányunk, úgy a nyitóeseményünk is nagyon különleges lesz idén. Női vezetőinkkel és magyar tervezőkkel összefogva egy exkluzív nőnapi programot szervezünk, mellyel az UNICEF Magyarország és további 9 alapítvány munkájához szeretnénk közösen hozzájárulni.”
Nőnapi kampány
A Menedzserszövetség immáron ötödik alkalommal indítja el nőnapra időzített kampányát, egyedi koncepcióval és megújult névvel: A holnap formálói – Női vezetők a társadalomért. Az idei kampányban a Szövetség 90 női vezetője 10 kiemelten fontos társadalmi ügyet mutat be, felhívva a figyelmet a női vezetők példaértékű munkájára és elkötelezettségükre, egy egészséges és fenntartható jövő kialakítása mellett.
A kampány két fő média platformja az ATV csatorna és a Remind Bookazine. Az ATV Húzós műsorában március 1-től hat héten keresztül, minden szombaton 22:35-től a Menedzserszövetség által felkarolt, társadalmat érintő témákról beszélget Rónai Egon két vállalatvezetővel és két alapítványi vezetővel.
A Remind Bookazine március 12-én megjelenő tavaszi lapszámában pedig egy 21 oldalas fotóinterjú keretében és 10 online cikkben kerülnek bemutatásra a kampányban szereplő 90 női vezető értékes gondolatai. A kampány további média partnerei a TV2 csoport és a JCDecaux Hungary.
Időpont: 2025. március 8. 10:00-18:00
Helyszín: Apollo Gallery, VIII. Blaha Lujza tér 1.
Regisztrációs díj: 5 ezer forint, mely a helyszínen levásárolható a pre-loved darabokból és a teljes összeg az UNICEF Magyarország számára kerül felajánlásra
Regisztráció: charityfashionmarket.hu
Kiemelt kép: Ron Lach / Pexels
Tetszett a cikk? Ez is tetszeni fog!