A Generációk együtt, egymásért kampány üzenete világos: a jövő sikere a generációk közötti együttműködésben rejlik. A kezdeményezés nem csupán elméleti megközelítést kínált, hanem hiteles példákon keresztül mutatta be, hogy a különböző életkorú és hátterű vezetők együttműködése hogyan hozhat létre egyensúlyt és újító megoldásokat a munka világában. Az idősebb generációk tapasztalata és a fiatalabbak friss szemléletmódja olyan szinergiát teremt, amely mind az egyének, mind a gazdaság és társadalom számára értéket teremt.
„Figyeljük a tapasztalt generáció eredményeit, eléréseit, tudását, amit megpróbálunk ötvözni a fiatalok innovatív, gyors, hatékony gondolkodásával” – mondta Hegedüs Ákos, a Linde Gáz Magyarország vezérigazgatója, egyben a kampány egyik megálmodója a generációs különbségek áthidalásával kapcsolatban.
„A legfontosabb, hogy mindig a közöset keressük: az értékrendet, a nemzetközi szintű és hosszú távú gondolkodást, valamint a rugalmasságot” – fogalmazott Bogsch Erik, a Richter Gedeon Magyarország Örökös Tiszteletbeli Elnöke.
A kampányt példaértékű történetek és vezetők inspirálták
A kampányban résztvevő, elismert vezetők példája megmutatta, hogy a generációk közötti együttműködés nem csupán elméletben, hanem a gyakorlatban is kézzelfogható eredményeket hozhat. Reméljük, hogy a bemutatott jó gyakorlatok és izgalmas történetek sokak számára inspirációul szolgálnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy a generációk közötti párbeszéd és együttműködés a jövőben is kulcsfontosságú legyen.
A kampány főszereplő párosai
• Beck György, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság elnöke, illetve lánya, Beck Zsófia, a Boston Consulting Group ügyvezető igazgatója és partnere
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Bernáth Milán, a Dekorplaza.hu ügyvezetője és társalapítója, Észak-Kelet Flóra Kft., ügyvezetője, illetve Németh Gábor, a Foxconn Csoport alelnök-helyettese
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Békefi Veronika, a Szabadidő Balaton Air Kft. idegenforgalmi tanácsadója, korábban a Neckermann Csoport igazgatója, illetve Forgács Mariann, a Be Social Kft. ügyvezetője
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Boczán Viktor, a Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója, illetve Suppan Márton, a Peak alapítója, vezérigazgatója
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Bogsch Erik, a Richter Gedeon Nyrt. Örökös Tiszteletbeli Elnöke, illetve Hegedüs Ákos, a Linde Gáz Magyarország Zrt. vezérigazgatója
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Bojár Gábor, a Graphisoft, Graphisoft Park és Aquincum Institute of Techology felsőoktatási vállalkozás alapítója, illetve Madaras Liz, az EFF (European Female Forum) alapító tagja
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Hajós Andrea, a Headway Consulting Kft. ügyvezetője, illetve Kancz Flóra, a Menedzserszövetség kommunikációs vezetője
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
• Kárpát Krisztina, a Bayer Hungária Kft. ügyvezető igazgatója, illetve Takács-Fulai Viktória, a Blue Colibri International Kft. társalapítója és CEO-ja
A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.
A kampány főszereplőit a W Budapest Hotel csodálatos tereiben Ajkai Dávid fotóművész által készített exkluzív fotósorozaton és a Remind Bookazine téli számában olvasható interjúkon keresztül mutatták be
A kampány támogatói a Linde Gáz Magyarország és a Gránit Bank.
A fotókat Ajkai Dávid fotóművész készítette, a hajakról Szofrán Zsolt, a sminkről pedig Pallag Evelin gondoskodott. A stytlist Lendvai Lilla volt.
A fenti írás támogatott tartalom.
Tetszett a cikk? Ez is tetszeni fog!