Szakadékok helyett híd a generációk között – Generációk együtt, egymásért

Becsült olvasási idő: 2 perc
(X) A Menedzserszövetség tavalyi évzáró kampánya a generációk közötti hatékony együttműködés fontosságára hívta fel a figyelmet. A kezdeményezés fókuszában 8 inspiráló vezető páros állt, akik gondolataikkal és történeteikkel arra világítottak rá, hogy a különböző generációk közötti párbeszéd gazdagíthatja a munkahelyi környezetet, elősegítheti az innovációt, és erősítheti a fenntartható fejlődést. A kampány keretében az érintett párosok megosztották tapasztalataikat többek között az ATV Húzós Extra műsorában és a Remind Bookazine téli lapszámában is.
generacio

hirdetés

A Generációk együtt, egymásért kampány üzenete világos: a jövő sikere a generációk közötti együttműködésben rejlik. A kezdeményezés nem csupán elméleti megközelítést kínált, hanem hiteles példákon keresztül mutatta be, hogy a különböző életkorú és hátterű vezetők együttműködése hogyan hozhat létre egyensúlyt és újító megoldásokat a munka világában. Az idősebb generációk tapasztalata és a fiatalabbak friss szemléletmódja olyan szinergiát teremt, amely mind az egyének, mind a gazdaság és társadalom számára értéket teremt.

„Figyeljük a tapasztalt generáció eredményeit, eléréseit, tudását, amit megpróbálunk ötvözni a fiatalok innovatív, gyors, hatékony gondolkodásával” – mondta Hegedüs Ákos, a Linde Gáz Magyarország vezérigazgatója, egyben a kampány egyik megálmodója a generációs különbségek áthidalásával kapcsolatban.

„A legfontosabb, hogy mindig a közöset keressük: az értékrendet, a nemzetközi szintű és hosszú távú gondolkodást, valamint a rugalmasságot” – fogalmazott Bogsch Erik, a Richter Gedeon Magyarország Örökös Tiszteletbeli Elnöke.

A kampányt példaértékű történetek és vezetők inspirálták

A kampányban résztvevő, elismert vezetők példája megmutatta, hogy a generációk közötti együttműködés nem csupán elméletben, hanem a gyakorlatban is kézzelfogható eredményeket hozhat. Reméljük, hogy a bemutatott jó gyakorlatok és izgalmas történetek sokak számára inspirációul szolgálnak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy a generációk közötti párbeszéd és együttműködés a jövőben is kulcsfontosságú legyen.

A kampány főszereplő párosai

Beck György, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság elnöke, illetve lánya, Beck Zsófia, a Boston Consulting Group ügyvezető igazgatója és partnere

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Bernáth Milán, a Dekorplaza.hu ügyvezetője és társalapítója, Észak-Kelet Flóra Kft., ügyvezetője, illetve Németh Gábor, a Foxconn Csoport alelnök-helyettese

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Békefi Veronika, a Szabadidő Balaton Air Kft. idegenforgalmi tanácsadója, korábban a Neckermann Csoport igazgatója, illetve Forgács Mariann, a Be Social Kft. ügyvezetője

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Boczán Viktor, a Provident Pénzügyi Zrt. vezérigazgatója, illetve Suppan Márton, a Peak alapítója, vezérigazgatója

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Bogsch Erik, a Richter Gedeon Nyrt. Örökös Tiszteletbeli Elnöke, illetve Hegedüs Ákos, a Linde Gáz Magyarország Zrt. vezérigazgatója

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Bojár Gábor, a Graphisoft, Graphisoft Park és Aquincum Institute of Techology felsőoktatási vállalkozás alapítója, illetve Madaras Liz, az EFF (European Female Forum) alapító tagja

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Hajós Andrea, a Headway Consulting Kft. ügyvezetője, illetve Kancz Flóra, a Menedzserszövetség kommunikációs vezetője

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

Kárpát Krisztina, a Bayer Hungária Kft. ügyvezető igazgatója, illetve Takács-Fulai Viktória, a Blue Colibri International Kft. társalapítója és CEO-ja

A velük készült Húzós Extra adás az alábbi linken tekinthető meg.

A kampány főszereplőit a W Budapest Hotel csodálatos tereiben Ajkai Dávid fotóművész által készített exkluzív fotósorozaton és a Remind Bookazine téli számában olvasható interjúkon keresztül mutatták be

A kampány támogatói a Linde Gáz Magyarország és a Gránit Bank.

A fotókat Ajkai Dávid fotóművész készítette, a hajakról Szofrán Zsolt, a sminkről pedig Pallag Evelin gondoskodott. A stytlist Lendvai Lilla volt.

A fenti írás támogatott tartalom.

Tetszett a cikk? Ez is tetszeni fog!

Tetszett, inspirált? Oszd meg másokkal is!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn