Az Eros Energy Eau de Parfum csatlakozik az Eros illatcsaládhoz, amely a görög mitológiából meríti az inspirációt. A kollekció korábbi alkotásai – az Eros Eau de Toilette, Eros Eau de Parfum és az Eros Flame Eau de Parfum – mind a szerelem istenét, Erószt idézték, aki íjával ejti a szerelem rabságába a kiszemelt párokat. Az Eros Energy kampányban a Versace egy új, modern megközelítésben mutatja be Erószt, aki versenyt fut a saját nyilával – ez a próbatétel folyamatos fejlődésre sarkallja mind mentálisan, mind pedig fizikailag –, hogy elérje a kitűzött céljait.
A kampány főszereplőjéhez hasonló elszántsággal és szenvedéllyel rendelkezik Channing Tatum is, aki színész, rendező és producer, s akit a kreativitása a szakmája csúcsára juttatta. Folyamatosan keresi a kihívásokat, és minden energiát belead a céljai elérésébe: ez az elhivatottság pedig tökéletes összhangban áll a Versace hősével. Channing már az 1990-es évek óta tagja a Versace családnak, az Eros Energy kampány azonban az első alkalom, hogy egy divatmárka főszereplőjévé vált.
„Szeretem ezeknek a képeknek az erejét. Channing tökéletesen megtestesíti Erószt. Erős és határozott, ugyanakkor hihetetlenül kedves és bájos. Ő a modern Erósz – a szerelmet, az erőt és az elkötelezettséget ünnepli” – nyilatkozta Donatella Versace, a Versace divatház kreatív igazgatója.
Egy erős, szenvedélyes férfi illata
Az Eros Energy Eau de Parfum illatát a mediterrán partvidék lélegzetelállító szépsége ihlette. Az új, citrusos-fás illat erőteljes és hosszan tartó aurájával lengi körbe viselőjét, amely a tiszta örömöt árasztja magából.
Az illat a citrusfélék csábító robbanásával indít: a napcsókolta olasz bergamott esszenciája a vérnarancs, a lime, a grapefruit és a mandarin élénk jegyeivel lett gazdagítva, megalkotva egy frissítő, harmonikus keveréket. Az illat szíve felé haladva, a rózsabors és a fekete ribizli egy csipetnyi intrikát és érzékiséget nyújt. Együtt a fehér ámbrával megtestesítik azt a szenvedélyt és vágyat, melyek az illat középpontjában állnak. Végül, a pacsuli mélységet és gazdagságot kölcsönöz, miközben a lágy pézsma és a tölgymoha jegyei örökös eleganciát kölcsönöznek az illatnak.
A Versace Eros Energy sárga színe kiemeli az üveg korszerű vonalait, mely egyértelmű utalás az olasz citrusok frissességére és a mediterrán tengerpart napsütéses hangulatára. Az Eros Energy erejét a középpontban álló csodálatos medúza logó fejezi ki, a bronzszínű kupak pedig elegáns, akárcsak egy értékes ékszer.
A Versace Eros Energy Eau de Parfum 50 ml és 100 ml-es kiszerelésben elérhető a Douglas, Marionnaud és Müller parfümériákban és online!
Fotó: Versace
A fenti írás támogatott tartalom!