Minden 2010-ben kezdődött, amikor három francia jóbarát: Xavier, Charles és Quentin újratervezték mindazt, amit az elérhető olvasószemüvegekről gondolt a világ. Igen, konkrétan azokról a darabokról van szó, amelyeket a szupermarketekben, benzinkutakon, drogériákban is árulnak, azokon a forgatható állványon.
Három barát, egy „izipizi” ötlet
A három barát úgy döntött, reformálják ezt a piacot, mert egyáltalán nem elég, ha valami csak funkcionális, kell hozzá minőség, design és a könnyű beszerzés is. Nem kötnek kompromisszumot, mindhárom faktor egyaránt fontos. A gyönyörű színek, textúrák és a szemüvegek semmihez sem hasonlító selymes tapintása csak imádnivaló extra.
2012-ben mutatták be az első kollekciójukat és olyan sikert arattak, amire maguk sem számítottak. Remekül választották meg a viszonteladóikat, és Párizst, Londont, Milánót, Tokiót, New Yorkot is bevették az akkor még See Concept néven futó zseniális optikai keretekkel és napszemüvegekkel. Ez még startup minőségben történt, magyarul nyugodtan mondhatjuk, hogy “icipiciben”, a valódi IZIPIZI branddé válás előtt. Aztán minden felgyorsult: különleges minőségükkel egykettőre a luxusmárkák között találták magukat, mégis Xavier, Charles és Quentin megmaradtak az eredeti ötletnél, és az elérhető luxust kínálják. Tizennégy év alatt csúcsra futottak, olvasószemüvegektől ma már a technikai, polarizált síszemüveket is készítenek.
IZIPIZI a FIÓK-ban
2017 szeptemberében nyitott az első IZIPIZI márkabolt Párizsban, a divat fővárosában, a FIÓK pedig 2021-ben csatlakozott a márkához, mint magyarországi hírvivő. Az első IZIPIZI felpróbálása során bárki beleszerethet a különleges és elképesztően kényelmes szemüvegekbe, és a románc nem marad plátói. A cég örömmel és izgalommal telve mutatja be az újabbnál újabb kollekciókat, és mindenki megtalálja a kedvencét és viszi az IZIPIZI jó hírét. Hisznek benne, ha viseljük, más szemüvegen keresztül látjuk a világot!
Különösen fontos, hogy a márka rendkívül környezettudatos, belelátván az úgynevezett B corp világba, ami azokat az üzleti vállalkozásokat jelöli, amelyek a pozitív társadalmi változásokat is támogatják. A bolygó védelem és az egyén szeme világának kiemelt óvása, segítése is mind ilyen célok.