Végiggondoltad már, hogy egy nap hányféle szerepben – a családban, a munkahelyeden, a baráti kapcsolataidban, szülőként, női vezetőként, nyugdíjasként, sport- vagy kultúrakedvelőként, vagy éppen önkéntesként – kell teljesítened? A Plié magyar divatmárka idén tavasszal felmérte a környezetében élő nők mindennapi tevékenységeit és arra jutottak, hogy átlagosan hét szerepben szeretnének a boldogságra törekedni egy nap során a nők. Erre az eredményre reflektálva született meg a tavaszi-nyári kollekciójuk, ami a Nő hétszer nevet viseli.
Őszi kollekció
A legújabb, őszi-téli Plié termékeket a finom vonalvezetés, könnyed fazonok, és halvány árnyalatok jellemzik. Az egyedi színpaletta mellett a márka őszies, állatmintás, és hosszú fazonokat is felvonultat, amelyek a hétköznapokban és különleges alkalmakon is megállják a helyüket. A kényelem mellett minden gardrób alapjául szolgálnak, hiszen a prémium és természetes anyagokból készült ruhákat hosszú élettartamra tervezik és készítik, Magyarországon.
Barátságból business
Húsz évvel ezelőtt egy gyermekbalett-foglalkozáson kötött barátsággal indult, mára három sikeres nő divatmárkájaként ismert a PLIÉ. A két alapító, Závodszky Dalma és Mihályfi Zsófia a koronavírus-járvány kirobbanása előtt néhány héttel indította útjára szerelemprojektjét, ami nemhogy túlélte, de a vártnál jobb eredménnyel zárta az első két évet. Sikerült azonnal átállniuk az offline eladás mellett az online forgalmazásra és ezáltal eddig többezer ruhadarab került a magyar divat iránt érdeklődők gardróbjába. Bihari Virág 2021-ben csatlakozott a márkához és üzleti oldalról segíti a PLIÉ folyamatos fejlődését. Az őszi-téli kollekció minden darabja közös munkájuk eredménye.