Külföldi divatmárkák, amikről még nem hallottál

Becsült olvasási idő: 2 perc
Ha szeretnéd feldobni a gardróbodat valami egyedivel, izgalmassal, akár a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe véve, akkor jó helyen jársz. A Remind Bookazine negyedik lapszámában olyan kevésbé ismert, ámde minőségi és megbízható márkákat ajánlunk, amelyek biztosan nem jönnek majd szembe veled az utcán. Most két kedvencünket mutatjuk be. Ágh Marina írása.

hirdetés

Remind

Sézane

A Sézane egy francia divatmárka, amely az elmúlt években jelentős népszerűségre tett szert egyedi stílusa, fenntarthatósági törekvései és jótékonysági kezdeményezései miatt. Érdekesség, hogy a Morgane Sézalory által 2013-ban alapított cég kezdetben kizárólag online volt jelen, mára azonban már fizikai üzletekkel is rendelkezik a világ több pontján. A tervező célja, hogy időtálló, kiváló minőségű ruhákat kínáljon egy csipetnyi párizsi sikkel megfűszerezve.

Vajon minek köszönheti növekvő népszerűségét, amikor az online piacon se szeri, se száma a francia sikket megidéző daraboknak? Talán annak, hogy a Sézane kreációk nem csak könnyed, párizsi eleganciát sugároznak, hanem a klasszikus sziluetteket kortárs elemekkel is ötvözik. A ruhák így a visszafogott luxus érzetét keltik, a minőségi anyagokra és a részletekre való odafigyelés pedig kiemelt jelentőséggel bír náluk.

Fontos kiemelni a fenntarthatóság iránti elkötelezettségüket is. A Sézane törekszik arra, hogy környezetbarát anyagokból dolgozzon, és etikus gyártási folyamatokat alkalmazó kollekciókat hozzon létre. Prioritásként kezelik az átláthatóságot, és szorosan együttműködnek beszállítóikkal, hogy tisztességes munkakörülményeket biztosítsanak a dolgozóiknak. Ráadásul úttörő módon a körforgásos gazdaságot is támogatják, és arra ösztönzik a vásárlókat, hogy bátran adják el a már használt Sézane darabjaikat. Merész húzás egy divatmárkától, nemde?

Híres rajongói: Meghan Markle, Jessica Alba, Emmanuelle Alt

Remind

Reformation

Ha még nem hallottál a Reformationről, akkor itt az ideje többet megtudnod napjaink egyik top fenntartható márkájáról. Yael Aflalo 2009-ben alapította, mégpedig azzal a küldetéssel, hogy fenntartható ruhákat hozzon létre anélkül, hogy kompromisszumot kötne a stílus terén. Abból a vágyból indultak ki, hogy foglalkozzanak a divatipar környezeti hatásaival, és elősegítsék a tudatosabb fogyasztást. Mindez náluk ráadásul nem csak üres marketingszöveg: igyekeznek valóban átlátható és etikus módon működni.

Nem véletlen, hogy megalakulása óta a Reformation óriási népszerűségre tett szert. Gyors sikere több tényezőnek is köszönhető. Először is, a Reformation dizájnjai nőies, vintage ihletésű esztétikát testesítenek meg modern csavarral. Ruháik a fodros felsőktől kezdve a jól szabott overálokon át a sokoldalú croptopokig terjednek. Külön pluszpont, hogy a kampányaikban változatos testalkatú modellekkel reklámoznak, és mérettáblázatuk is reflektál a sokszínűségre.

És hogy hogyan valósítják meg a fenntarthatóság ígéretét? A gyártás során például a környezetbarát anyagok használatára összpontosítanak, emellett innovatív technológiákat alkalmaznak a víz- és energiafogyasztás minimalizálása érdekében, a környezetvédelmi szervezetekkel való partnerségek révén pedig kompenzálják a karbonlábnyomukat. Nem véletlen tehát, hogy a Reformation átláthatósága és etikus gyakorlatai visszhangra találtak azon fogyasztók – köztük sok híresség – körében, akik az értékeikkel összhangban lévő termékeket keresnek.

Híres rajongói: Emily Ratajkowski, Karlie Kloss, Taylor Swift

Ha érdekel a többi kevésbé ismert, ám minőségi és trendi divatmárka, keresd írásunkat a Remind bookazine negyedik lapszámában.

Kattints, és rendeld meg most a Remind bookazine negyedik számát, használd a REMIND4 kódot, és november 30-ig ingyen kiszállítjuk neked!

Fotók: Getty Images, Press, Facebook

Tetszett, inspirált? Oszd meg másokkal is!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn