Keresés
Close this search box.

Az élet kvintesszenciája – A Lavylities ereje

Becsült olvasási idő: 4 perc
„Tibor, még 500 üvegre lenne szükségem” – egy telefonhívás volt mindennek a kezdete, a születés pillanata, amelyből létrejött a világ leggyorsabban növekvő kozmetikai vállalata: a csoda, a jelenség, egy új érzés, egy kihívás – a Lavylites. A vállalat, amely a jövőbe tekint tetteivel, és a szépség, a védelem, az újjáépülés, az egyensúly és nem utolsósorban a boldogság oszlopaira támaszkodva hozza el a jövőt.

hirdetés

Ki áll valójában mögötte?  Elszánt földóvó? Emberbarát? Irodalmár, író? Vegyészmérnök? Vagy, hihetetlenül sikeres üzletember? Ki a mesteresszencia feltalálója? Ki valójában Jakabovics Tibor, és hogyan kezdődött maga a varázslat, amely még mindig él és fejlődik tovább és tovább?

A varázslat kezdete

Jakabovics Tibor, az alapító elmondása szerint a fáknak nemcsak nevük, hanem személyiségük is van, amit bárki megtapasztalhat, aki szóba elegyedik valamelyikükkel. Vagy éppen minden nap ültet egy fát. A fák ültetése is a varázslat része és Jakabovics Tibor szerint „aki gyakran, csinálja függővé válik” tőle. Ez nem egy szlogen, sokkal inkább személyes misszió, kinyilatkoztatás.

Az elültetett facsemete lehet tölgy, akác, vörösfenyő, vadgesztenye, Bergeron kajszi vagy a házat óvó diófa. Megannyi a lehetőség, kinek mi tetszik, kinek mire van szüksége. A faültetésről szót ejt a Mókusugrás című, Jakabovics Tibor saját nyomtatásban megjelent könyvében is, amelyet az általa alapított könyvkiadó, az Equibrilyum gondozott. A könyvben nemcsak gyerekkorát eleveníti fel, a jövőbe is tekint. Fát ültetni bárki tud, ültessen hát – véli. Hiszen aki fát ültet, a jövőre gondol. Ő maga mára több mint háromezer facsemetét ültetett el, és úgy tűnik, ez a szám növekedni fog.

Megalakul a Lavylites

Ahogyan faültető akciója, úgy a Lavylites világmárkává válására sem volt eltervezve, mindössze egyetlen szerencsés pillanaton múlott. A cél a Lavylites esetében nem egy sikeres és merész brand építése volt, hanem a kutatás. Jakabovics Tibort mindig is érdekelték a világ összefüggései, az emberi biológiai, az élő organizmusokban létrejött és végbemenő információáramlás. Ebből táplálkozott az alapító segíteni vágyása.

A Lavylites magja a segítségnyújtás. A cég 2013-as megalakulásánál a legfontosabb kérdés az volt, hogyan lehetne jobbá tenni a világot. Azóta stabil lábakon álló, szerteágazó gyökérzettel és dús lombkoronával rendelkező vállalkozássá nőtte ki magát. A kitartó kutatás pedig eredményhez vezetett. Olyan készítmények, kreációk létrehozását tette lehetővé, amelyek hatását a legismertebb kozmetikai bevizsgáló laborok is elismerték. Egyetemi kutatóműhelyeket, szaklaborokat vontak be a készítmények vizsgálatába, és a vállalat maga is létrehozott egy jól felszerelt mikrobiológiai laboratóriumot, ahol többek között biokémikus, biológus szakemberek vizsgálják tudományos körültekintéssel, hogy az egészen elképesztő eredmények, amelyeket a Lavylites-termékek alkalmazása eredményez, hogyan jönnek létre, mi a hatásmechanizmusuk. Vizsgálják a csodát.

Ezen a ponton elérkezett a további növekedés pillanata. Futárszolgálatra volt szükség, raktárra, tervre. Idővel a barna gyógyszertári üvegeket is a formatervezett, kifinomult csomagolás váltotta fel. A lényeg azonban megmaradt: a féltve őrzött esszencia, a mesterkeverék.

Remind

Az élet kvintesszenciája

Az első, mesteresszenciát tartalmazó, és azóta is a legnagyobb sikereket hozó termék a Lavyl Auricum. Népszerűsége töretlen, sőt a világjárvány időszakában hihetetlen csúcsokat döntött meg. Ez a különleges készítmény viszont nemcsak a vásárlók és lelkes rajongók elmondása szerint csodálatos, hanem a TÜV ellenőrző szervezet szerint is, akik elsőszámú fertőtlenítő hatású kozmetikai termékké nyilvánították. A kozmetikai készítmények világversenyén, a 2020-as Global Beauty & Wellness Awards-on a szakmai zsűri döntése alapján a Lavyl Auricum elnyerte a nagydíjat a „Leginnovatívabb járványellenes kozmetikumok” kategóriájában. A Lavyl Auricum és a Lavyl Auricom Sensitive együttesen elnyerték a „Leggyorsabban növekvő kozmetikai márkacsalád” díját.  

A termékek különleges összetétele, a saját kutató laboratórium, amelyben biológusok, biokémikusok és sejtbiológiával foglalkozó szakemberek is dolgoznak és az igen szigorú minőségi és minőség-ellenőrzési szabályok betartása annak bizonyítéka, hogy a Lavylites-vásárlók jó kezekben vannak.

A Lavyl Auricum természetesen nem maradt egyedül a termékkínálatban. A Lavyl Nose, a Lavyl Auricum Sensitive és a Lavyl Body követték, amelyek kifinomultságukkal még a legérzékenyebb bőr számára is tökéletes ápolást kínálnak. Később újabb termékcsaládok is szárba szökkentek a Lavylites-termékek erdejében.

A küldő és belső szépséget előtérbe helyező Lavyl termékcsalád megjelenését követően a védelem is egyre fontosabb szemponttá vált, amelyet a Solvyl színes palettája testesít meg, amely arra szellemiségével arra szeretne választ kínálni, hogy hogyan érjük el a harmóniát rohanó világunkban. A Lavylites saját gyártásúak, raktárai 9-12 hónapra elegendő állandó készlettel rendelkeznek készenállva arra, hogy meghódítsanak egy újabb piacot. A márka jelenleg több mint 30 országban van jelen, legnagyobb piaca Európa.

Remind

Töretlen népszerűség

A határokat nem ismerő kutatás, amely, mint egy facsemetéből kinövő, erős ágazattal és koronával rendelkező hatalmas tölgy, felnőtt korba lépett. A vállalat megállíthatatlanul tör mind magasabbra. Azt azonban már az első évek növekedő eladásaiból lehetett látni, hogy egy nem mindennapi kozmetikai márkáról van szó. Csak az első öt év alatt több millió termék került a vásárlókhoz.

A szépség és a védelem hívószavait követte az a megújulás, amelynek az Exyol termékcsalád volt a fáklyavivője. A modern kor ritmusával lépést tartva emberek százezreit szólította meg a márka, amelyet rendszeresen újravásárolnak és ajánlanak ismerőseiknek a brand hívei. A Lavylites ugyanis nem reklámhadjáratok révén vált kedveltté és ismertté. Népszerűsége a vásárlói elégedettségen és ajánlásokon nyugszik.

Az egyensúlyt keresők számára a Pentyll jelentheti a választ, amely belülről, az étrend-kiegészítők hatékonyságával teremti meg a szervezet belső egyensúlyát. A Lavylites által megfogalmazott, összetartozáson alapuló életértést pedig leginkább a márka Haevyl családja képes közvetíteni azoknak, akik belekóstolnak a széles kínálat nyújtotta lehetőségekbe.

A segítség

A vállalat mindig is a közösségekre épített, nem véletlen, hogy létrejött a Jakabovics Tibor Jószolgálati Alap, amely számos krízishelyzetben bizonyította létjogosultságát. A járvány ideje alatt maszkot vagy éppen műszereket adományozott kórházaknak. Máskor hangszerekkel segítette útjukon a fiatal tehetségeket. Játszóteret épített és inkubátort adományozott. Az alap célja, hogy önzetlenül segítsen a rászorulóknak. Jakabovics Tibor elmondása szerint működése a háláját fogalmazza meg aziránt a sok jó iránt, amit ő kapott az életében.

A Lavylites története itt korántsem ér véget. Organikus lényként, akár egy erdő, tagjaival együtt fejlődik tovább, ereszt gyökeret és lombját azok fölé teríti, akiknek szükségük van a támogatásra. Értékei időtlenek, amelyeket a jövő generáció visznek majd tovább.

Ha kíváncsi vagy a Lavylites termékeire, kattints, és látogass el a honlapjára!

A fenti írás támogatói tartalom!

Tetszett, inspirált? Oszd meg másokkal is!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn