A nagy sikerre való tekintettel döntöttünk úgy, hogy a februári üzleti reggelink témája ismét az influencer marketing legyen. Hajagos Rita a Red Lemon Media szakmai vezetője és társtulajdonosa, valamint Horváth Anna menedzsment divízió vezető új közönség előtt meséltek az influencer marketing legújabb trendjeiről. Az ezt követő kérdések zápora azt bizonyította, hogy a megérzésünk nem csalt: üzleti partnereink körében bőven akadtak még szép számban olyanok, akiket érdekelt a téma és szívesen eljöttek erre a rendezvényre.
A vendégeket Szilágyi Gábor, a Remind Bookazine alapító-tulajdonosa üdvözölte, beszédében ismét kihangsúlyozta célkitűzésünket: a Remind buisness brunch nevet viselő, havonta megrendezésre kerülő eseményen nemcsak finom reggelivel kínáljuk meg vendégeinket, de szeretnénk a tudatosság területéről olyan tudást is átadni nekik, ami mind a munkájukban, mind a hétköznapjaikban segíti őket.
Ezután Az iPixel Nyomda és Grafikai Stúdió ügyvezető igazgatója, a rendezvény másik házigazdája Harci Tamás vette át a szót és egy rövid előadásban a mai modern nyomdák működésének kulisszatitkait osztotta meg az egybegyűltekkel.
A rendezvény utolsó felszólalója Guba Gábor, a Green Stage Production ügyvezetője volt, aki két izgalmas zenei fesztiválra invitálta a vendégeket, mindkettőt ők szervezik. 2024 május 10-12. között Budapest Garden Party néven egy zenei – gasztrofesztivál várja az érdeklődőket a Városligeti Műjégpálya és Csónakázótó területén. Néhány héttel később pedig, június 27-én Funkyfesztivált rendeznek az MVM Dome-ban olyan fellépőkkel, mint a Kool &The Gang, az Earth Wind & Fire experience by Al McKay, Martha High & The Soul Cookers.
Fotók: Schumy Csaba
Ha tetszett a cikk, kattints, és less be a januári buisness brunch-unkra!