A ’80-as évek végén indult kis vállalkozás ma 270 árnyalattal kápráztat el, és több mint 1000 egyedi fazon fordult már meg az üzleteikben. Zsuzsi (a fiatalabbik) a motorja, lelke és agya a márkának, aki a bohém, extrém vonalat is erősíti saját almárkájával. Azt mondja, a showroomban a vásárlók leginkább a színek miatt jönnek, és nagyon ritka, hogy bárki feketét választ.
Szivárvány birodalom
És hogy melyik darabok fogynak a legjobban? „Az alapdarabok mindig nyerők, mert praktikusak és sokféleképpen variálhatóak. De hogy konkrétan melyik? Na, ez jó kérdés, mert még az alapdarabok is 20 színben érhetők el!” – meséli Zsuzsi nevetve.
A családi kedvenc szín egyértelmű: türkiz minden mennyiségben! „Anyu is, én is imádjuk. Lehet kékes, zöldes, világos vagy sötét, nálunk mindig minimum 6-8 árnyalatban elérhető!” – mondja Zsuzsi. És hogy milyen fazonokat szeretnek? Az édesanya a vállról lecsúszó darabokért rajongott, míg lánya a fröcskölt minták szerelmese.
Több mint divat
De a Süel több mint divat: társadalmi szerepvállalás is. Évente kampányolnak bántalmazott nők mellett, hogy visszaadják az önbizalmukat. „A fizikai bántalmazás nem bocsátható meg, és igenis ki lehet lépni nehéz helyzetekből. A fotózásokon igazi hősnők szerepelnek, mert fontos, hogy újra lássák magukat szépnek és erősnek.”
A márka New Yorkban is bemutatkozott, és hatalmas siker volt. „Annyira felszabadító volt! Nem kellett magyarázni, miért színes vagy kivágott egy ruha, senki nem nézett furcsán. A kreativitást látták benne, és minden szavukban elismerés volt. Rengeteg bókot kaptunk, ami annyira ritka itthon… szárnyalt a lelkünk!”
De mit ad a Süel a vásárlóknak a színes ruhákon túl? Önbizalmat, közösséget, élményeket. A Süel-nél nemcsak vásárolsz, hanem színházba mész, közösen főzöl, beszélgetős esteken veszel részt. Mert itt tényleg lehozzák a csillagokat is a vevőknek – vagy legalábbis egy olyan pulcsit, amiben te leszel a legcsillogóbb csillag.
Fotó: Süel
Tetszett a cikk? Ez is tetszeni fog!