A fotózás helyszíne: Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, fotó műterem, fotó: Ajkai Dávid, asszisztens: Rab Roland, smink: Pallag Evelin, Kürti Nanett, Chlebda Inez, haj: The Hair Pro – Hajcsapda Győr – Farkas Szabó Rita, Szolnoki Rebeka, stylist: Pünkösti Szilvia, ékszer: Pearl and Diamond by Korvin, ruha: a szereplők saját ruhája mellett ViktoriaVarga, Süel
Bánhegyi Zsófia Annamária
A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
Megkerülhetetlenné vált napjainkra, hogy a vállalatok hitelesen képviseljenek akár társadalmi ügyeket is. A fogyasztók és a munkavállalók is arra a márkára teszik le a voksukat a mindennapokban, amelyik őszinte és következetes külső és belső kommunikációjában is.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Szerepvállalásunk fókuszában áll a fogyatékossággal élők társadalmi integrációja, amelyet munkáltatóként is képviselünk. Európa második legnagyobb megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató hálózata a miénk a szerencsejáték iparágban. Kommunikációs törekvéseink elérték céljukat.
Gerlóczi Judit
A Delta Produkció ügyvezető igazgatója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
Az őszinte, transzparens kommunikáció és a tiszteletteljes légkör a vállalati kultúránk alapja. Ha világosan megfogalmazzuk céljainkat, a hozzánk hasonló értékeket valló kollégák és partnerek könnyebben kapcsolódnak hozzánk, ezáltal erősebb az elköteleződés és hatékonyabb az együttműködés.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Hiteles szakértő partnerekkel dolgozunk, akik segítenek biztosítani, hogy projektjeink és missziónk a megfelelő irányba haladjanak. Ez az együttműködés erősíti a kommunikációnkat és garantálja, hogy a történetmesélésünk valódi társadalmi hatást érjen el.
Babics Anna
A HelloLama Creative alapítója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
A nyílt és őszinte kommunikáció számomra a vállalati működés alapfeltétele. A munkavállalók a gyorsan változó világban a stabil és világosan megfogalmazott értékrendet keresik. Gyakran az üzleti élet legnagyobb pillanatai is emberi tényezőkön múlnak, ilyenkor magabiztosságot ad az önazonosság.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Hiszek az önreflexió és a külső kontroll fontosságában is. Időről időre minden üzenetet érdemes a hitelesség szempontjából megvizsgálni akár csapatként, akár szakértők bevonásával. Szerintem a karizmatikus jelenlét és a nagyfokú önazonosság az üzleti életben a siker egyik kulcsa.
Dr. Csiba-Herczeg Ágnes
A Herczeg Ágnes Wine Consulting ügyvezető igazgatója és a SPAR Magyarország borstratégiai tanácsadója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
Az őszinteség kultúrát épít, erősíti bizalmat és teret ad az innovációnak. A borstratégiai projektek során különböző részlegekkel dolgozom együtt. Az átlátható kommunikáció elősegíti az összehangolt működést, ezáltal hatékonyabban érhetjük el a közös célokat.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Fontos, hogy a stratégiai irányítás minden szinten tükrözze a felelős borfogyasztás üzenetét. A marketingtől az értékesítésig közös alapokon dolgozunk, és folyamatosan mérjük, hogyan hat az üzenet a fogyasztókra. Az értékvezérelt kommunikáció hitelesíti a vállalatot a piacon.
Szalai Vivien
A TV2 Média Csoport Zrt. hírigazgatója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
Elengedhetetlenek az egészséges vállalati kultúrához. Ezt a műfajt nem lehet egyedül csinálni. A kollégáknak érezni kell a saját feladatuk jelentőségét, hogy a legjobb tudásuk szerint láthassák el azt. Ha nyíltan lehet beszélni problémákról és ötletekről, az ösztönzi a munkát és a teljesítményt.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Fontos következetesen kitartani a minket meghatározó konzervatív értékek mellett. A kollégák és a nézők is ismerik ezeket, hisz küldetésünket – ami a segítségnyújtás – egyértelműen kijelöltük. Kilenc éve működünk együtt az Ökumenikus Segélyszervezettel, ebbe mára az egész csatorna bekapcsolódott.
Szöllősi Györgyi
Az ATV Zrt. főszerkesztő-műsorvezetője
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
Hosszú távon mindenképpen pozitív irányba. Lehet utasítást adni és lehet kérni is a kollégáktól. Ha olyan szerencsés valaki és olyan kollégákkal dolgozik, mint én, akkor mindenki tudja a dolgát és ritkán adódik olyan helyzet, ami bizalomvesztéshez vezet. Tudják, hogy mindig számíthatnak rám.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Ez az én munkámban és területemen adja magát. A társadalmi felelősségvállalás munkánk egyik alapja. A hiteles tájékoztatás a mai világban nélkülözhetetlen és nehéz feladat – mi ezért dolgozunk. Ha nem lenne összhangban a kommunikációnk és az értékeink, azonnali visszajelzést kapnánk a nézőktől.
Tassonyi Csenge
A The Good Persona társalapítója, közösség- és márkaépítési szakértője
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
A nyitottság és az őszinteség a kapcsolódás alapja. Egy támogató légkör nemcsak a csapatot hozza közelebb egymáshoz, hanem hitelesebbé is teszi azt, amit képviselünk. Az emberek az igazi történetekre és érzésekre nyitottak, mi pedig bátran felvállaljuk ezeket.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Mi a vásárlókból közösséget formálunk, ahol az olyan értékek, mint a fenntarthatóság valódi helyet kapnak. Az őszinte párbeszéd és a tudatos tettek segítenek megmutatni, hogy a márkák képesek valós hatással lenni a világra – mert ez az, ami igazán számít.
Tóth Andrea
A Menedzserszövetség kommunikációs stratégiai tanácsadója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
A hiteles és nyilt kommunikáció a legfontosabb elem az ügyfeleink és munkatársaink bizalmának és elkötelezettségének építésében. Véleményem szerint megtartó vállalati kultúráról csak akkor beszélhetünk, ha ennek az alapját az őszinteség és a tisztelet adja, és ez minden megnyilvánulásban jelen van.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
A sorrend fordítva érvényes. A cég értékei határozzák meg a társadalomban betöltött szerepet, és ezek együttesen az alapjai a vállalati kommunikációnak, legalábbis egy ideális világban.
Yalcinkaya Veronika
A Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója
A nyílt és őszinte kommunikáció hogyan befolyásolja a vállalati kultúra és a kollégák bizalmát?
Az őszinte kommunikáció alap, anélkül nincs bizalom és anélkül felesleges is vállalati kultúrában gondolkozni. Inkább azt tartom figyelmeztetőnek, hogy bármilyen félreérthető vagy ködös megfogalmazás rombolja a bizalmat, így kivételesen nagy ebben a marketing- és kommunikációs csapatok felelőssége.
Hogyan biztosítod, hogy a vállalatod kommunikációja összhangban legyen a cég értékeivel és társadalmi felelősségvállalásával?
Nálunk a bizalom kulcsfontosságú, hiszen ügyfeleink a szakmai szempontokon túl ez alapján választanak minket – ez meghatározza folyamatainkat, céljainkat és mindennapi tevékenységünket is. A kommunikáció ennek egy eleme, a legfontosabb a személyes elköteleződés a társadalom és a cég értékei iránt.
Az idén 35 éves Menedzserszövetség a hazai üzleti életben meghatározó szerepet betöltő vállalatvezetők értékteremtő közössége. A szakmai szervezet célja, hogy tagjai közreműködésével társadalmilag kiemelten fontos ügyekre és tagjainak példaértékű munkájára hívja fel a figyelmet. A Menedzserszövetség immáron ötödik alkalommal indítja el nőnapra időzített kampányát egyedi koncepcióval.
Az idei kampányban 90 meghatározó női vezető 10 kiemelt, társadalmat érintő téma mellé állt, hogy egy-egy számukra fontos ügyet támogathassanak szerepvállalásukkal.
A főszereplők ezúttal is olyan példaképek, akik szakmájukban elért sikereik által pozitív, követendő utat mutatnak. Az idei kampányban mindegyik témához egy-egy alapítvány női vezetője is csatlakozott, általuk 10 alapítvány is bemutatásra kerül, akik az adott téma kapcsán fontos és kiemelkedő munkát végeznek Magyarországon.
A kampány 90 meghatározó női vezetőjéről a Remind bookazine legújabb, március 12-én megjelenő lapszámában is olvashatsz.
Tetszett a cikk? Ez is tetszeni fog!