Nagy izgalommal várjuk az első Hungarian Sales Summitot. Hogyan született meg ennek a nagyszabású rendezvénynek az ötlete?
Az ötlet abból a felismerésből született, hogy a hazai értékesítési szakembereknek szükségük van egy olyan fórumra, ahol nemcsak a legfrissebb trendeket ismerhetik meg, hanem üzleti kapcsolataikat is bővíthetik. Bár számos konferencia létezik Magyarországon, kimondottan az értékesítésre fókuszáló, ilyen komplexitású rendezvény még nem volt. A célunk az volt, hogy összehozzuk a legjobbak krémjét, inspiráló előadásokkal és gyakorlatias workshopokkal segítsük őket a fejlődésben, valamint új üzleti lehetőségeket biztosítsunk.
Miért érzed fontosnak, hogy egy ilyen nagyszabású esemény jöjjön létre az értékesítési szakma számára?
Az értékesítés kulcsszerepet játszik a gazdaságban, de a piaci környezet változásai – mint a technológiai fejlődés vagy a vásárlói szokások átalakulása – folyamatos kihívások elé állítják a szakmát. Egy ilyen rendezvény lehetőséget teremt arra, hogy a résztvevők felkészüljenek ezekre a változásokra, megismerjék a legújabb technikákat, és kapcsolatba lépjenek olyanokkal, akik hasonló kihívásokkal néznek szembe. A célunk, hogy a résztvevők ne csak elméleti tudást kapjanak, hanem olyan gyakorlati eszközöket is, amiket azonnal alkalmazhatnak a munkájuk során.
Kik számára szól a Hungarian Sales Summit? Milyen közönséget vártok?
A rendezvény elsősorban a 30 és 60 év közötti döntéshozók, cégvezetők, értékesítők és top menedzserek számára készült. Ez az a korosztály, akik az üzleti élet motorjai, és közvetlenül felelősek az értékesítési folyamatokért. Összesen 300-400 főt várunk, köztük KKV vezetőket, nagyvállalati döntéshozókat és értékesítési szakértőket, akik szeretnék fejleszteni a tudásukat és kapcsolatokat építeni.
Milyen előadások és szakértők várják a résztvevőket?
A program nagyon sokszínű és izgalmas. Délelőtt olyan neves előadókat hallhatunk, mint Szőke Róbert, az egyik legismertebb mester tréner, Németh Gábor aki az értékesítés és az AI technológia összefonódását tárgyalja. Oláh Tamás, a Business Master alapítója az üzletfejlesztésre helyezi a hangsúlyt, míg én magam a hideghívások hatékonyságáról és az énmárka építésének jelentőségéről beszélek majd. Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft alapítója is itt lesz, hogy a digitalizáció szerepéről tartson előadást az értékesítésben.
Délután pedig Török Dávid a nagyértékű ingatlanok értékesítésének sajátosságait mutatja be, míg Balogh Dávid a Boom Marketingből a modern marketing és értékesítés kapcsolatát elemzi. Lesz egy izgalmas blokk is az értékesítési stílusról, amit Bihari Ádám és Kun Gergely vezet. A nap zárásaként olyan vezetőkkel találkozhatnak a résztvevők, mint Hovány Márton (Mercedes Hovány), Fazekas Bálint (Euronics) és Tibor Dávid (Masterplast), akik az üzleti bizalom kiépítéséről fognak beszélni. És ne menjünk el szó nélkül a legnagyobb brandépítők mellett, akik olyan nemzetközi márkákat teremtettek, mint a DORKO, Gém Péter személyében, vagy a CHEF MARKET, akinek tulajdonosa dr. Andrejszki Richárd személyesen mesél értékesítési szemléletéről.
Az előadások mellett terveztek interaktív elemeket is?
Igen, abszolút! Szerettük volna, ha a résztvevők nemcsak hallgatóként vannak jelen, hanem aktívan részt vesznek a programban. Lesznek interaktív workshopok, ahol az előadók gyakorlatban is bemutatják a technikáikat, és lehetőség lesz kérdéseket is feltenni. A VIP networking terem pedig egy exkluzív helyszín lesz, ahol a résztvevők ebéd közben személyes kapcsolatokat építhetnek ki. Ez egy kiváló lehetőség arra, hogy üzleti partnerekkel találkozzanak, és akár új együttműködések is születhessenek.
Mit gondolsz, hosszú távon milyen szerepet szán a Hungarian Sales Summitnak a hazai üzleti világban? Mi a fő üzenet, amit szeretnétek közvetíteni?
A Hungarian Sales Summit hosszú távú célja, hogy a hazai értékesítési szakma éves csúcstalálkozójává váljon. Szeretnénk egy olyan platformot létrehozni, ahol minden évben az iparág legfontosabb kérdéseit és kihívásait tárgyaljuk meg, valamint bemutatjuk az aktuális trendeket és technológiákat. Az üzenetünk az, hogy az értékesítés állandóan fejlődik, és aki lemarad, az veszít. Ez a rendezvény segít abban, hogy a résztvevők mindig naprakészek legyenek, és versenyképesek maradjanak. A siker kulcsa a tanulás és az alkalmazkodás, mi pedig ehhez szeretnénk támogatást nyújtani.
Mit gondolsz, hosszú távon milyen szerepet szán a Hungarian Sales Summitnak a hazai üzleti világban? Mi a fő üzenet, amit szeretnétek közvetíteni?
A Hungarian Sales Summit hosszú távú célja, hogy a hazai értékesítési szakma éves csúcstalálkozójává váljon. Szeretnénk egy olyan platformot létrehozni, ahol minden évben az iparág legfontosabb kérdéseit és kihívásait tárgyaljuk meg, valamint bemutatjuk az aktuális trendeket és technológiákat. Az üzenetünk az, hogy az értékesítés állandóan fejlődik, és aki lemarad, az veszít. Ez a rendezvény segít abban, hogy a résztvevők mindig naprakészek legyenek, és versenyképesek maradjanak. A siker kulcsa a tanulás és az alkalmazkodás, mi pedig ehhez szeretnénk támogatást nyújtani.
Az egyik különlegesség az Év Értékesítője Díj. Mesélj erről a kezdeményezésről!
Az Év Értékesítője Díj egy új kezdeményezés, amit idén adunk át először. Öt különböző kategóriában díjazzuk azokat az értékesítőket, akik kiemelkedő eredményeket értek el: lesz díj az ingatlanértékesítőknek, pénzügyi kereskedőknek, autókereskedőknek, nagyvállalati és KKV értékesítőknek. Ez egy fontos elismerés, hiszen szeretnénk ráirányítani a figyelmet arra, hogy az értékesítési szakma milyen fontos szerepet játszik a gazdaságban. A díjazottak értékes jutalmakban részesülnek, és a szakma előtt is elismerést nyernek.
Köszönjük az interjút, Tibor! Biztosak vagyunk benne, hogy a Hungarian Sales Summit kiemelkedő esemény lesz a hazai üzleti életben. Sok sikert kívánunk!
Én köszönöm a lehetőséget! Nagyon várjuk már az eseményt, és bízom benne, hogy rengeteg értékes kapcsolat, tudás és inspiráció születik majd a rendezvény során.