Idén március 12-én, a Symbol Budapest exkluzív környezetében várják a sales világ legjobbjait. A pódiumbeszélgetések moderátora, Szilágyi Gábor, a Remind Magazin alapító-tulajdonosa olyan elismert előadókkal beszélget, mint Stréger Róbert (WISE), Birtók Edina (Titkár Pont), Jónás Anna Bernadett (Yoga Spirit by Anna), Németh Netti és Oláh Tamás (Business Masters), Csikesz Erika (TV2), Lippner Tamás (Sell & Speak), Bodnár Zsigmond (Facekom), Kertész József (mester tréner), Azurák Csaba (kommunikációs szakember), Berta Gergő (Maximum Business), Ádám István (Wigo), Móricz Katalin (Heinemann), Zsédely Krisztián (Profession.hu), Rónai-Horst László (MOL-Mercarius), Turzai Árpád (AUDI), Csősz Ferenc (Platán Autóház).
A Hungarian Sales Summit évről évre egyre nagyobb teret biztosít az innovációknak, az edukációnak és a kapcsolatépítésnek – ennek köszönhetően mára a szakma meghatározó eseményévé vált. Küldetése, hogy egyesítse a sales szakmát és exkluzív lehetőséget biztosítson az üzleti kapcsolatok építésére.
A rendezvény megálmodója és alapítója Végvári Tibor, aki elismert szakértő az értékesítés és kommunikáció területén. Szenvedélye a vállalkozások és szakemberek fejlesztése, a kapcsolatteremtés, valamint a legújabb üzleti trendek bemutatása.
Tibor, mi inspirált a Hungarian Sales Summit létrehozására, és hogyan látod a rendezvény szerepét az üzleti világban?
Az üzleti világban mindig is kulcsfontosságú volt a kapcsolatépítés, de az utóbbi években ez még inkább felértékelődött. Azért hoztam létre a Hungarian Sales Summitot, mert láttam, hogy szükség van egy olyan dedikált eseményre, amely valóban az értékesítés világáról szól, és ami összehozza a szakma legjobbjait. Nem egy általános üzleti konferenciát akartam, hanem egy olyan platformot, ahol kifejezetten az értékesítésben dolgozó szakemberek tanulhatnak egymástól, inspirálódhatnak és üzleti kapcsolatokat építhetnek.
Mi az idei rendezvény legfontosabb üzenete?
Az idei év központi üzenete az, hogy a kapcsolatépítés az új értékesítési stratégia. Egyre inkább azt látjuk, hogy a sikeres üzletek nem csak a termékről vagy a szolgáltatásról szólnak, hanem arról, hogy milyen kapcsolatok állnak mögöttük. A Hungarian Sales Summit erre nyújt egyedülálló lehetőséget: itt ténylegesen találkoznak azok, akik meghatározzák az iparágat, és olyan értékes beszélgetések jönnek létre, amelyekből üzleti lehetőségek születnek.
Milyen újdonságokra számíthatunk idén?
A pódiumbeszélgetéseink és előadásaink az aktuális trendekre és kihívásokra fókuszálnak. Nagy hangsúlyt fektetünk az AI és az automatizáció szerepére az értékesítésben, valamint arra, hogyan lehet még hatékonyabban használni a digitális eszközöket az ügyfélszerzésben és az üzleti kapcsolatok ápolásában. Emellett természetesen az élő kapcsolatépítés továbbra is az esemény egyik alappillére – ezt erősíti a VIP Networking terem, ahol a legnagyobb döntéshozók találkozhatnak egymással.
Mit tanácsolsz azoknak, akik még nem biztosak abban, hogy eljöjjenek?
Ha az értékesítés világában dolgozol, egyszerűen nem hagyhatod ki ezt az eseményt! Itt lehetőség nyílik olyan emberekkel találkozni, akikkel egyébként talán sosem lenne alkalmad beszélni. Inspirációt, tudást és konkrét üzleti lehetőségeket kapsz egyetlen nap alatt. Aki itt van, az nemcsak a jelenlegi trendekkel lesz képben, hanem konkrét kapcsolatokat is épít, amelyek a jövőbeli sikereit megalapozzák.
Végül egy személyesebb kérdés: számodra mit jelent a Hungarian Sales Summit?
Nekem ez az esemény a szenvedélyem. Hiszem, hogy az értékesítés az egyik legizgalmasabb és legdinamikusabban fejlődő terület, és hogy a siker kulcsa az együttműködés és a tudásmegosztás. A Hungarian Sales Summit egy olyan közösséget épít, amely erősíti ezt a szemléletet. Ez több, mint egy konferencia – ez a magyar sales szakma éves csúcstalálkozója.
Tetszett a cikk? Ez is tetszeni fog!